Friday, May 4, 2012

Let's go riding!










vest/ vesta: custom made/ facuta la croitor
shirt/ camasa: H&M
pants/ pantaloni: Stradivarius
necklaces/ coliere: H&M and MeliMelo
hat/ palarie: thrifted

This outfits are a little old, but I love them and I really wanted to post them. Hope you don't mind the autumn outfit.

Aceasta tinuta e putin cam veche dar imi plac foarte mult pozele si am vrut sa le impartasesc cu voi. Sper ca nu va deranjeaza ca eu in toiul verii (luand dupa caldura de afara si nu dupa calendar) postez tinute de toamna.

9 comments:

  1. Imi place foarte mult cum iti ies pozele <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. multumesc! Acestea sunt facute de un fotograf profesional.

      Delete
  2. ce fain colier!! :)

    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. am vazut azi la H&M pe crem si pe turcoaz. Ma gandeam sa-mi iau unul pe turcoaz deoarece arata foarte bine, dar ma mai gandesc.

      Delete
  3. palaria e superba! draguta tinuta! pantaloni de piele pentru mers la calarie? uite o idee noua!

    xoxo
    Mady

    thegirlfromthemirror.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Fotografiile sunt absolut superbe ! Si outfit'ul tau se incadreaza perfect in peisaj .... :)

    ReplyDelete
  5. Ah ce poze fantastic!! Simply brilliant, the idea and the outfit is perfect! :D

    ReplyDelete
  6. wow ce fotografii frumoase!!! imi place mult!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...